صفحه اصلی > گذر زمان : ثبت رکورد تولید و تحویل تمامی ادوار سیمان خزر در عید مبعث سال ۱۴۰۰ ، سر آغاز راهی نو برای بزرگترین واحد تولیدی سیمان استان است .

ثبت رکورد تولید و تحویل تمامی ادوار سیمان خزر در عید مبعث سال ۱۴۰۰ ، سر آغاز راهی نو برای بزرگترین واحد تولیدی سیمان استان است .

✅💢🔹دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در جلسه شورای مدیران ۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰

✅✅💯💥ثبت رکورد تولید و تحویل تمامی ادوار سیمان خزر در عید مبعث سال ۱۴۰۰ ، سر آغاز راهی نو برای بزرگترین واحد تولیدی سیمان استان است .

 

📣 به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر:

🔹💢 جلسه شورای مدیران با حضور دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر) جناب آقای حاج محمود ایزد دوست (عضو موظف هئیت مدیره) و مدیران شرکت در روز دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۹ اسفند ماه راس ساعت ۱۱ صبح در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد .

👤➕ در ابتدای جلسه مدیر عامل شرکت سیمان خزر سخنان خود را با سوره مبارک عصر آغاز نمود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

به نام خداوند رحمتگر مهربان

وَالْعَصْرِ ﴿۱﴾

سوگند به عصر [غلبه حق بر باطل] (۱)

إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ ﴿۲﴾

که واقعا انسان دستخوش زیان است (۲)

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﴿۳﴾

مگر کسانى که گرویده و کارهاى شایسته کرده و همدیگر را به حق سفارش و به شکیبایى توصیه کرده‏ اند (۳)

 

🔹و دقایقی به تفسیر سوره مذکور و شان نزول آیات پرداخت و در ادامه جلسه عید مبعث رسول اکرم را به اعضای جلسه مذکور شورای مدیران تبریک گفتند.

وی با اشاره به این حدیث حضرت محمد (ص) که می فرمایند:«انّی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» به اهمیت اخلاق در آموزه های دینی و امورات شرکت پرداخته و عنوان نمودند که توفیقات سال جاری این شرکت ناشی از همدلی، هم افزایی و زحمات تمامی پرسنل متعهد و متعصب این واحد می باشد.

👤دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر در این جلسه به خلاصه ای از اهم اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ در سیمان خزر بشرح ذیل پرداختند:

-دریافت تندیس های واحد نمونه مشتری مدار در سال۱۴۰۰(بعنوان تنها شرکت سیمانی در کشور)، واحد صنعتی نمونه استانی، واحد نمونه حمایت از مصرف کننده، اخذ جایزه صنعت سبز و انتخاب مدیر عامل شرکت سیمان خزر بعنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد ملی و همچنین دریافت تندیس بلورین کیفیت شرکت سیمان خزر از ششمین همایش ملی کیفیت در سطح ملی .

-تقویت واحد آزمایشگاه و متعاقباً جهش بیش از ۱٫۵ برابری کیفیت و تولید سیمان پوزولانی ویژه مختص سد سازی (درحال حاضر پروژه های سد سازی گیلان از جمله سد شفارود از این سیمان استفاده می نمایند)، همچنین اخذ سه پروانه استاندارد و تولید سیمان های جدید (برای اولین بار در سیمان خزر).

– شناسایی نقطه ضعف و گلوگاه شرکت و متعاقباً برنامه ریزی و تعمیر آسیاب مواد ATOX50 ( فقط یک نمونه در کشور وجود دارد) و نیز باز طراحی و ساخت برخی قطعات آن در داخل کشور با زمانبندی و تعریف ۳۴۷۱ کار تعمیراتی، با توان داخلی و تکیه به متخصصین جوان شرکت (برای اولین بار در ایران) و به ظرفیت رسیدن دپارتمانهای تولیدی.

– ساخت سالن آموزش مناسب و اخذ جواز آموزش جوار کارگاهی (با ابلاغ و افتتاح مدیر کل فنی و حرفه ای استان) و تدوین و اجرای برنامه آموزشی کاربردی با قید اولویت بندی و نیاز مجموعه بصورت مدون، منظم و مداوم.

– برنامه ریزی دقیق و تقویت واحد ترانسپورت و نقلیه از طریق جابجایی داخلی، مستقل نمودن واحد مذکور و انتصاب فرد متخصص که منجر به تعمیر و استفاده از ماشین آلات از رده خارج شرکت همانند سه دستگاه جرثقیل ۴۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن، تریلی ماک، لودر، کامیون بنز، باب کت، لیفتراک، دو دستگاه نیسان، دو دستگاه مزدا، ماشین آتش نشانی، پژوی سواری و غیره گردیده که تعمیر و بازسازی ماشین آلات سنگین ضایعاتی ارزش افزوده چندین ده میلیارد تومانی برای سیمان خزر فراهم نموده است.

 

🔹در پایان جلسه هر کدام از مدیران و اعضای جلسه به ایراد نقطه نظرات خود پرداخته و مدیر عامل شرکت ضمن جمع‌بندی مطالب یاد شده ، مجدداً از همکاران محترم بابت ثبت رکورد تولید و تحویل از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون تقدیر و تشکر نموده و عید مبعث سال ۱۴۰۰ را سرآغاز راهی نو برای شرکت سیمان خزر دانست. جلسه با دعای یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِکَ و ذکر صلوات بر محمد آل محمد به پایان رسید.

این پست ۵۷۳ بار دیده شده

دیدگاهتان را بنویسید