صفحه اصلی > اخبار منجیل : پیام تبریک مهندس علیپور سرپرست شهرداری منجیل به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

پیام تبریک مهندس علیپور سرپرست شهرداری منجیل به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

به گزارش صدای منجیل

‍ 💢پیام تبریک مهندس علیپور سرپرست شهرداری منجیل به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین ایران است که سال ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریک ترین دوران تباهی، جور و بی عدالتی، بدست بزرگ مشعل دار بیداری، بصیرت و آگاهیِ ملت ایران اسلامی، حضرت امام خمینی ( ره ) روشن شد،فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های گوناکون می باشد.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

و اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود این بار با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.

اینک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری،افتخاربه گذشته و امید به آینده در طلیعه چهل و دومین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت ( علیهم السلام )؛ را گرامی می داریم.

سید‌ جواد علیپور منجیلی
سرپرست شهرداری منجیل

 

 

 

 

این پست ۳۷۱۸ بار دیده شده

دیدگاهتان را بنویسید